like always, hm news


Precis som de flesta torsdagar så har hm fått in en mängd med nyheter i webbshopen idag.
Precis som de flesta torsdagar så bloggar jag om detta.
Jag som inte skulle handla så mycket på hm.. Där fick jag!
De lyckas alltid med så fina grejer så jag kan inte riktigt stå emot ;)

Idag har det inkommit en mängd med bikinisar, och en snygg baddräkt, smycken och lite allt annat möjligt somrigt. Några av bikinisarna låg på 49:50:- per del. Vilket är ett ruskigt bra pris och de var oerhört fina faktiskt!
Mitt linne har även hittat vägen dit!

Jag är i alla fall tiktigt sugen på att klicka, men lite orolig att de inte ska hitta hit förren v.24, då jag har åkt till Österrike. Får kolla på stan istället :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0