snälla bli min - veronica maggio

Som ni ser så har jag en hel del bilder som är tagna vid havet. Vid vita havet närmare bestämt!

Har fått en del plugg bortgjort idag vilket känns skönt. Har en del kvar än dock.

Imorgon måste jag snabba mig lite mer än vanligt på morgonen. Moppen min vägrade starta imorse och pappa har inte haft tid att kolla vad som är fel idag. Så imorgon får jag cykla till skolan. Lite vardagsmotion, vilket kan vara grymt bra för lata mig ;)

 

Jag har börjat känna att ännu en förkylning är på g. Kan jag aldrig få vara frisk? Men jag ska varken tänka eller prata på det, då försvinner det förhoppningsvis snart igen :)

Ska ta tag i att visa lite nya grejer någon dag. Har bland annat en långkjol från Indien som jag inte visat er än :)

Annars händer det inte mycket här uppe. Går och väntar och längtar efter en liten en, dagdrömmer och snackar skit med mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0