ungefär så här taggad är jag och ungefär så här mycket onyttigheter har jag med mig till bussresan



Som ni ser så är jag vväldigt väldigt glad och väldigt taggad inför den kommande helg. Tror inte ni riktigt förstår.. Vet att jag tjajat om det i sisådär hundra dagar eller nå. Men har velat åka tillbaka i ett och ett halvt år eller nå (orkar inte räkna efter så kan lika gärna vara nå helt annat) Jag fick inte åka förra året, rymdes inte på bussen.

Nu sitter jag här med lite smått panik, nåja inte alls faktiskt.. Är coollugn (vet inte hur man stavar, kanske är kool-lugn eller nå, men ni vet ju vad jag menar), men har lite för mycket energi för att sova. En miniminimal cykeltur ute i solskenet (nåja, ljust var det i alla fall) och all min längtan inför imorgon gör att jag itne riktigt kan sova. Ska plocka ihop lite i mitt lite alltför stökiga (läs oorganiserade) rum.

Sen är det godnatt för min del, väckaren står på 5.20.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0