toblerone och satc - bra eftermiddagssysselsättning



Gårdagen var som sagt avr otroligt solig och varm. Idag däremot har det blåst och jag sitter med tjockisar..

Tidigare idag fick jag ett sms att min klänning har kommit så ska höra med pappa sen om vi kan åka och hämta den! När jag kom hem väntade smink i posten till mig, premie till min prenumeration.

Idag ska jag sysselsätta mig med att plugga och hade tänkt ta mig ut på en lite längre promenad, ska höra om mamma vill följa :)

Vet inte riktigt hur mycket plugg jag lär få gjort, bävar sååå inför morgondagen. Då ska jag och dra ut tänder, skulle egentligen dit i fredags men vi böt till imorgon.

Nu - middag!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0