Tidsinställt: Troligtvis shopping eller dansföreställning i Ryssland nu.



Visste ni förresten att jag även har en bakblogg? Den har dock legat väldigt mycket på is sen ungefär Oktober. Funderar faktiskt på att återuppta den, då jag börjat få en massa inspiration till att baka och allmänt vara i köket. Kanske lite dålig timing med tanke på att jag kommer spendera hela sommaren borta.

Men vem vet, jag kanske förvandlas till en österrikisk hemmafru med unge på höften, slickepott i ena handen, tvättmedel i andra och telefonen vid örat för att panikringa mormor och höra hur palt verkligen ska lagas. Får hoppas att det inte går riktigt långt..

Om ni vill kolla in gamla recept och liknande så hittar ni den här. Snackar vi mat kan jag verkligen rekommendera denna soppa!

Designen är en katastrof, men ni får ha överseende med detta :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0