Imorgon är det idag, kan inte riktigt förstå det!!




Sist jag var till Kanda såg det litegrann ut som bilderna ovan, mycket presenter och mycket choklad. Presenterna är inhandlade och ska bara paketeras. Ska packa min väska, har lagt fram lite smått.. Ska även hinna skypa med dem, så jag vet om jag bör ta med något speciellt. Vädret i Kanda ser inte särskilt lovande ut.. Vi ska/skulle troligtvis fara ut med en båt och vara ute hela dagen på söndag, ser dock inte bra ut just nu.. Men det spelar egentligen ingen roll alls.. Kan lova er att min inre sol kommer lysa starkt! (klyschigt, men sant.)

Ni lär troligtvis inte få någon update från ryssland. Men eftersom att jag är så snäll (;)) så ska jag, har redan börjat lite smått, förbereda några tidsinställda inlägg. Blir två per dag, om jag inte minns fel :)

Vad gäller dagens tandutdragning, så gick det mycket bättre där än förra gången. Kanske inte så förvånande.. Men efteråt, ojoj vad ont jag har haft idag. Har tidigare, innan jag drog dagens tänder, gått runt med en ömmande känsla på den högra sidan i munnen. Jag trodde det gjorde ont. Motför hejn så är det dock ingenting. Ska inte gå in på detaljer, tappar kanske några läsare då ;) Tack och lov att detta var sista (förhoppningsvis *ta i trä*) gången jag drog ut tänder.

Ska börja ta tag i allt nu, har en del som ska göras :)
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Jag var tvungen blunda med ett öga när jag läste! Jag HATAR prat om tänder... Ha det iaf så kul i Ryssland =)

2011-05-18 @ 21:12:45
Postat av: Amanda

Haha, du kör på blundtekniken du elin :)Det ska jag ha, detsamma fast här hemma såklart :)

2011-05-19 @ 00:21:23
URL: http://amandael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0