Vad vill mitt immunförsvar mig egentligen?


Igår var det en årlig seglingstävling nere i sjön. Det syns inte särskilt bra på bilden, men cirka 400 - 500 båtar trängdes. de skulle segla från ena änden till den andra, och detta under natten. Spöregn och en kallnatt gjorde det inte så lätt.. CD var faktiskt med! Hur det gick för dem får han veta imorgon. Får hoppas på en första plats, men han tror att de kom tvåa eller trea.

På tal om ingenting så är min förkylning allt annat än bra. Om jag inte hade haft munnen att andas med igårkväll, så skulle jag ha kvävts. Luften tog sig varken in eller ut.. Jag hatar det här, att vara sjuk någon annanstans än hemma. Vill ligga i min soffa, med min tekopp och min filt, ha min mamma som pysslar om mig, bjuder mig på min favoritglass och ser på min favoritfilm med mig.

Igår somnade jag under filmen, hade tänkt göra ett nytt försök nu, men orkar verkligen inte. Är så himla trött.. Skulle inte förvåna mig om jag vaknar med feber imorgon. Ååhh..
Kommentarer
Postat av: Mats

Åh älskling.Hoppas att du inte blir sjuk.

2011-06-19 @ 09:20:38
Postat av: DAISY

Jaha haha jag brukar alltid lyckas somna!



Usch vad jag hatar att vara sådär äckligt förkyld, krya på dig!

2011-06-19 @ 13:08:17
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0