Har läst ut min tredje bok, sen jag kom hit, idag. Den var grym, så ett hett tips till er - Det är så logiskt alla fattar utom du.


Idag har det varit sjukligt varmt! Eller si sådär 37° är kanske ingenting? På förmiddagen var det hanterbart och det låg kring 30 då tror jag. Då unnade jag mig en glass, precis som en några andra promenader tidigare, men det var jag väl ändå värd i värmen? ;) Sen satt jag med Christine på ett café och drack iste (sicket rim jag fick till där;)). Därefter kom hennes kompis och vi mötte upp CD för ett restaurang besök. Jag åt en god sallad med kyckling, som tyvärr gav mig McDonaldsfeelings.

Därefter följde vi med polarn till hans hus, shit pommes vilken backe han har till huset. Var nästan jobbigt att sitta i bilen och åka upp, såg en snubbe (läs gubbe) cykla upp. Dock på en elcykel, men ändå.. Stackars liten, ville hopppa ut och knuffa på litegranna nästan :)

Hur som helst så for vi vidare till "våran" grannes hus och där har vi legat vid deras pool hela eftermiddagen. Jäkligt skönt i värmen kan jag meddela! Doppade mig x antal gånger och tänkte på lillskiten hemma varje gång. Du skulle trivas som fisken i vattnet (bokstavligt talat) här.

Nu håller jag på att hungra ihjäl, hoppas middagen serveras snart.. Efter den så ska jag hoppa i badet/duschen och sen ska jag slå på en film.. Är så himlahimla trött.. Känns som att jag skriver det jämt, men jaja..
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0