What are words - Chris Medina ♥


Idag har jag gått runt i stan ett tag, sen satt jag med Christine och hennes skolkompis på en uteservering i några timmar. Eftersom att de pratade tyska mest hela tiden, så underhöll jag mig med att läsa istället. Sen när vi kom tillbaka hit fixade jag till i rummet därefter åt vi lunch och sen satt jag mig ute på verandan ett tag.

Sitter just nu och väntar på att vi ska äta middag. det tro jag dock dröjer ett tag, middagen verkar serveras vid åtta - nio. Så inom de närmsta dagarna måste jag besöka en affär och köpa lite nödvändigheter (godis!(jaa annat också..)). Kan visa bilder på rummet sen.. Har faktiskt en hel del grejer att visa er känns det som..

Känner förresten att jag börjar få lite ont i halsen och så.. Not good!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0