answer

DAISY om Gårdagens köp!: Åh vad snyggt! Vart är båda ifrån? :)

Svar: Tack så mycket :) Jag köpte linnet i en affär som heter Legal och som finns i Wangen i Tyskland. Kanske finns affären någon annanstans också, jag vet inte. Märket är i alla fall object, tror det finns i Sverige men är inte helt säker. Jumpsuiten köpte jag i en annan affär i Wangen, ingen aning om vad den hette faktiskt och det finns ingen lapp eller nå i den. Märkeslös helt enkelt. Affärerna var mitt emot varandra om någon nu mot förmodan ska åka till Wangen
Kommentarer
Postat av: DAISY

Tack för svaret! Vad synd (för oss andra haha) att de inte verkar finns i Sverige till 100% Jag får passa på att shoppa en massa utomlands jag med!

2011-06-17 @ 11:09:46
URL: http://daisykewk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0