Andra juni tjugohundraelva klockan nittonfyrtiosju



I dag har jag krattat ute på gården och i diket, varit hos finaste mormor och morfar en sväng, pratat i telefon med CD och lite annat. Jag har med andra ord inte gjort särskilkt mycket.

Ska strax cykla till Charlotte, sen beger vi oss till stan för att hyra film och säkert köpa nå gott!

Imorgon tar jag och Lise bussen till Luleå för lite shopping. Tror det kommer bli en toppendag! Var ett tag sen jag var med Lise och var ett ännu längre tag sen jag var i Luleå så det blir nog jättebra :)
Kommentarer
Postat av: anesa

Sv: Förlåt för sent svar, haft en upptagen vecka :) Händer idag?

2011-06-03 @ 01:30:27
URL: http://anesamjao.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0