tonight was a good night

Sitter och försöker hålla ögonen öppna, men det är jäkligt svårt. Ron Popes musik hjälper mig dock litegrann :) Sitter med engelskaboken och ska snart ta med mig den till sängen. Fast först en dusch, är så kall och frusen.

Har hunnit baka två sorter idag, missisipi mud cake och petit choux(er). Förhoppningsvis smakar det bra :)
Kvällen har även hunnit bjuda på god varm choklad, och mys med vovven.

Imorgon har vi turen att missa gympan, inte mig emot! Jag som bävar inför torsdagarna och gympalektionen ser nu framemot den. Dock ska vi ta spruta, vilket inte heller är särskilt roligt och lockande, men man får stå ut :)

Sovgott på er alla fina ♥

Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

åh vill oxå baka :D

2011-02-24 @ 08:00:06
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: LIENE

Mysiga bilder:)

2011-02-24 @ 09:41:50
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0