tell me you're here to stay


Blev inte mycket plugg idag, tyvärr.. Får ta igen det senare, typiskt mig. Dagen har i alla fall bestått av en långpromenad med vovven.. Hade jackan öppen och solbrillorna på (!). Svängde även förbi konsum och inhandlade en daimstrut som jag åt på vägen. Premiär för både brillor och glass alltså :)

Har även hunnit möblera om i rummet nu under kvällen. Förändring förnöjer :)

Just nu sitter jag och förtär detta ovan, glass och gott te. Hade tänkt kolla igenom nkfrågorna så jag har gjort något nyttigt idag.Ska göra en tidig kväll idag, var uppe igår och såg oscarsgalan. (Dock inte hela, skulle varit död nu då.)

Imorgon har vi som vanligt sovmorgon till 11.20 11.10, skönt! Mami är snäll och skjutsar mig, så får sova läänge :)

Kram och godnatt!
Kommentarer
Postat av: sarastille -

sv; jätteroligt att du är med och tävlar :) haft en bra dag? ♥

2011-02-28 @ 21:58:39
URL: http://saramagdalena.blogg.se/
Postat av: Anonym

vi börjar väl 11:10? inte 11:20 :)

2011-02-28 @ 22:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0