my big love

När jag kom hem så hade min fina familj bakat semlor. Tog mig ett litet glädjeskutt, semlor är bland det bästa jag vet :) Så efter middagen ska jag förtära några stycken (om jag orkar vänta så länge..)

Just nu sitter jag och väntar på tevattnet. Håller på att frysa ihjäl, pannan gick sönder igår så vi har det rysligt kallt även inne. Ska läsa senaste numret av modeflickan som släpptes idag, om ni vill läsa gör det här. Har även en sofis mode som ligger och väntar här brevid mig :)

Hade tänkt skriva klart några engelska uppgifter idag, men klantig som jag är så glömde jag sjävklart dem på skolan.. Får väl skriva klart om bkf arbetet istället.

Hur som helst lär det bli en bra onsdag. Semlorna gjorde allt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0