austria here i come

Sådärja!

Nu så mina vänner, stunden ni alla väntat på ;) Jag har inte velat säga nå förrens allt har varit klart, men nu så :)

Det jag smusslat om och inte berättat för er, är så mycket som mina sommarplaner.

Under hela sommaren ska jag åka iväg och jobba som aupair åt en liten tjej. Men ni kan nog inte gissa vart jag ska. Familjen bor i ......... österrike!!

Kan berätta mer om dem och allt senare!

Har frågat dem angående bloggen (hehe, tönt..) och självklart får jag blogga om och med bilder sa dem. Underbart! Så ni får följa med mig :)

Ikväll har vi bokat biljetterna och jag kan inte riktigt sluta le!


Vi ska på en liten "semester" på detta ställe. Hur underbart?!
Kommentarer
Postat av: Matilda

Va roligt! När åker du? =)

2011-02-17 @ 23:02:19
Postat av: JuLia

OMG, gud vad kul för dig! :D

2011-02-19 @ 16:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0