another birthday comes to it's end

Självklart kunde jag inte hålla mig borta härifrån, hehe.. Har i alla fall blivit uppvaktad av min underbara släkt. Även lilleman sa grattis till mig. Pengar, kläder, presentkort, växt, karaff, smycken, hårgrejer är några av grejerna jag fått :) Av mina fina föräldrar (och syskon) fick jag min Kandalaksha resa betald, thank you!

Alldeles nyss avslutade jag ett uppskattat skypesamtal med världens bästa kanda-bor. Berättade även den glada nyheten att jag ska komma dit. Lovely! Hoppas bara det är de datumen resan brukar vara på. Vore underbart! Är ju bra hursomhelst, med det vore perfekt.

Kan visa mina presents imorgon, och lite andra bilder.

I övrigt är helgens planer inte många. Förhoppningsvis ska vi äta brunch på söndag! Har ju förresten långhelg eftersom att vi är lediga på måndag! Kanske åker in till stan då? Vi får se :)

Med detta alldeles för långa inlägg säger jag godnatt!
Kommentarer
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; hihi :D

2011-02-26 @ 11:42:52
URL: http://thaipinnen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0