fick mail av mamma idag - saknar dig, världens bästa ♥


dålig mobilbild.

Bilden är från i lördags, när jag väntade på elin :) När jag kollade vilka jackor mamma lämnat hemma hittade jag till min glädje en "gammal" (nästintill oanvänd) vårjacka som jag helt glömt bort att jag hade. Jag som hade lite panik för att jag inte har någon vårjacka har nu en. Och jag älskar den! Ni ser inte så mycket, men spela roll. Visar senare nån gång :)

Dagen har kantats av min hemska huvudvärk. Hela hjuvudet har dunkat, i stora delar av dagen. Fick väcka liv i gamla minnen genom att ta flytande alvdeon. Sen räddade elin mig med en ipren. EMn nu känner jag den på ingång igen.. Typiskt!!

Fryser även otroligt mycket, så ska hoppa in i duschen och sen sätta mig och göra bort lite skolarbete. Sen när pappa kommer hem från jobbet så åker vi till farmor och äter hennes goda köttroppa! Därefter far vi till linda och micke där vi ska förfäras och förvånas framför mamma byter bo. Lär bli någon tekopp och lite bus med världens finaste grabb också :)

Hörs sen!
Kommentarer
Postat av: mamma

Vad ar det for jacka? Langtar efter er ocksa.....Halsa alla och hoppas att du inte har huvudvark sa ofta stumpan!

2011-04-06 @ 11:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0