cozy sunday on ikea


bilder från idag

Dagen har jag som sagt avr spenderat i haparanda och på ikea. Riktigt trevligt sätt att fördriva en söndag, strosa omkring i varuhuset med trevligt sällskap.

Jag och fia lyckades gå lite galet när vi skulle till rajalla, en galleria. Sen när vi kom fram visade det sig ändå vara stängt, så det var bara att traska tillbaka.. Självklart bestämde jag vägen, så vi fick gå genom djupsnö och grejer ;)

Nu ska vi slå på ett oc avsnitt och dricka te samt digestive med philadelphia ost. Visar mer bilder senare :)
Kommentarer
Postat av: L i n n e a s b l o g g

svar: Den är normal i storleken tycker jag, så är du en 36:a passar en 36:a osv:)

2011-04-03 @ 22:02:22
URL: http://linnealindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0