så sant som det är sagt


Fastnade verkligen för dessa, när vi köpt färg till min skrivare ska jag garanterat skriva ut någon fin att hänga upp :)

Klockan är lite för mycket för trötta mig. Ändå kom jag hem för bara en stund sen. Måste lära mig stänga av datorn innan jag far någonstans. Annars ska jag bara kolla en grej, blogga lite, läsa nå och titta lite mer. Typiskt mig!

Kvällen har då i alla fall varit urmysig. Dock har lite väl lite plugg blivit gjort, tyvärr.. Mitt eget fel, men jaja.. Som ni nog gissadde så har jag spenderat den hos linda och micke! Anna och Stefan var också där, bör tillägas :) Suttit och druckit te och surrat. Myst med flickorna!

Linda får en alltid på bra humör. Kommer alltid med bra råd och lyssnar gärna. Dricker gärna te och snackar skit. Precis vad som behövs. Thank you!
Kommentarer
Postat av: PAUSE

låter grymt

2011-04-20 @ 11:04:54
URL: http://finest.se/pause

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0