answers

Elin om gårdagens shopping: fick du tag i xs på shortsen? :o

Svar: Haha, nää.. Jag har m på dem, satt så konstigt i s.. :)



Elin felin om denna elin (och anna): Hahaha! Den här gången lät hon säker på sin sak ;-) ja det är banne mig inte länge tills hon kommer hem nu! Jag drömde inatt att hon hade kommit hem i förväg och ingen hade sagt nå! Kram på dig min bästaste vän :-D

Svar: Allright, det hade hon nog rätt i att vara faktiskt :) Näe, nästan bara en vecka kvar!! Hade varit nå det :) Kram på dig också världens bästa frieeeend!



Helena om min sköna, lugna onsdag.: Vilken härlig blogg du har =)

Svar: Det gick inte att kommentera på din blogg så får säga tack här istället! Tack så mycket :)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0