time goes by fast

Har just bokat resan till skåne och Julia!! Känns super att det äntligen blir att jag far dit.. Var ju ett tag sen sist vi träffades, men det spelar nog ingen roll. Kommer knappast märkas tror jag. Längtar otroligt mycket, hoppas sju veckor går fort. Fast dessa första fyra, snart, har ju gått i rasande fart. Hoppas det fortsätter så bara.

Jaa, annars har jag inte gjort så mycket idag. Försov mig lite i morse, så har som varit lite halv hela dan. Blir lätt så. Ska faktiskt strax lägga mig tror jag, sjukt trött..

Ska plugga lite francais nu, sista gången!


har inga roliga bilder så...
Kommentarer
Postat av: JuLia

Så jävla nice ;D

2010-09-14 @ 19:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0