my russian family

Sitter och tittar på idol samtidigt som jag kollar igenom en hel massa gamla bilder.

Bland annat en massa från när jag var i Kandalaksha och från när dem har varit här, alla gånger. Vill bara spola tillbaka tiden till i augusti när dem var här. Vilka dem är kan ni fundera över, och det är en familj som jag har bott hos mina två gånger i kanda och som senare har besökt oss flera gånger. Hur många gånger har jag faktiskt glömt, men flertalet.

Okej, jag vet jag pratar om det all the time. Men alltså ni kan inte förstå hur sjukt mycket jag älskar dem och kandalaksha. Hur glad jag var när jag såg bussen och vilken panik jag kände när vi svängde fel, hehe..

När Marina kramade mig och hoppade jag jäklar vad glad jag var. Och Mark och Genya. Dem är som min familj, min familj, som pratar ett annat språk och som bor tolv timmar från mig. Men de är ändå min familj.

Känns dock hemskt att inte veta nästa gång vi ses, vet att det blir en nästa gång. Men när är en annan fråga, med ett oklart svar..

Som jag skriver, men jag vet inte. Kände bara för att skriva lite..


tänk på att bilden är två år gammal, hehe..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det fotot taget hemma hos er? O.o

2010-09-22 @ 21:41:00
Postat av: Anonym

Är det fotot taget hemma hos er? O.o

2010-09-22 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0