maltamaltamaltamaltamalta


'
Sagt det tidigare, men säger det igen, tål att upprepas..
Saknar Malta otroligt mycket, känns som att det var år sen (var det också..) jag var där men ändå nyss. Vill bara åka tillbaka, bara för en stund i alla fall. Säger ju att Kandalaksha är mitt andra hem, men då är hejn mitt tredje. Det var nog dem mest lärorika och roliga veckorna jag varit med om. Jag lärde mig otroligt mycket, och skulle nog inte vara den jag är idag om det inte vore för resan. (lät helt allvarligt och seriöst..) Helt klart en av det bästa grejerna jag gjort i hela mitt liv. Dock lite synd att alla bor så jäkla långt bort. Okej, det är jag som bor långt bort. Blir så jäkla besvärligt att hälsa på allihopen.. Har bara träffat julia efter resan, skulle önskat att jag träffat mångamånga fler.. Men sånt man får ta. Saknar speciellt Jelena, min serbiska rumskompis, vilken ängel hon var. Räddade mina två sista veckor, vet inte vad jag skulle gjort utan henne i lägenheten. Jag skrev ner allt jag gjorde varje dag i en bok, brukar titta i den när jag saknar det extra mycket. Då minns jag mer. Skrev till och med ner vad jag åt, vem jag pratade med, vad vi pratade om.. Låter lejt, men roligt såhär i efterhand! Helt enkelt en drömresa!
Kommentarer
Postat av: Karin

haha aaaww! :)

jag har sagt det förut och jag säger det igen! Om du kommer förbi uppsala/stockholm är det bara att säga till :)

2010-10-14 @ 19:16:36
URL: http://karinlilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0