winter wonderland

Första skoldagen efter nästan två veckor utan skola. Det gick fint och jag hade missat förvånansvärt lite :)
Efter skolan har jag pluggat lite, sett oth och hälsat på min fina farmor. Har även hunnit se dh, cougar town och the middle..

Förresten angående hårfärgen igår, det blir nog inte som jag tänkt men mest troligt någonting annat. Vad får vi se!

Slutar kvart över två imorgon, så vi hörs efter det.
Är grymt trött, so i'll call it a day now..


numera lever vi i ett vinterland här uppe

Kommentarer
Postat av: Sofia

fin bild! ^^



Kika gärna in i min lilla blogg och se efter om den är något för dig, kanske är den det, kanske inte. Jag uppdaterar dagligen med roliga kollage, dagens outfit osv ^^

www.thestoryofsofia.blogg.se

2010-11-12 @ 18:58:00
URL: http://thestoryofsofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0