a bad day

Det har inte varit min dag idag. Verkligen inte!! Först sov jag alldeles för länge imorse, så fick stå och slänga i mig frukosten i ytterkläder. Och så fick jag småspringa till bussen, med gympaväskan och på en oplogad väg.. Men det värsta (nåja..) var ändå att jag slutade kvart i tolv och så var jag tvungen att vänta på skolan i 45min på bussen. Men sen kom aldrig bussh*lvetet. Så jag fick gå hem från stan med min tunga gympa påse och utan (!!) musik (telefonen dog..). Och nu måste jag plugga... :/


- tur det.

Kommentarer
Postat av: elin

hahahhahahha :) då kanske jag hade det lite bättre idag iaf amanda! det var en rolig musiklektion och jag fick hämt kvart över tre ;-)

2010-11-11 @ 15:57:31
URL: http://akerlundd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0