thirty day challenge, day five

Dag 5, en person som betyder mycket.

Jäklar detta måste nog vara den svåraste av de jag gjort än så länge. Vem ska jag välja? Finns så många, min syster, mamma, mina kusiner, marina, mina kompisar. Så egentligen borde denna "utmaning" vara trettio personer som betyder mycket för mig. Men nu är ju fallet inte så.
Därför måste jag alltså välja en, och det kan jag inte känner jag. Hur i hela friden ska jag kunna bestämma den som betyder mest för mig? Nä denna utmaning är för stor för mig.
Så istället tar jag några som betyder mycket för mig. Inte de som betyder mest eller så, bara så att jag skriver om någon.

Mamma, vars ska jag börja? Hon är alltid där. Jag skrattar alltid med henne, trots hennes dåliga humor. Vet inte vad jag skulle gjort utan henne. Skulle inte klarat mig, du betyder mest mami.. :love:

Mina kusiner, det är verkligen bäst. Jag älskar hela drösen av dem (lät som att jag hade ett tjugotal..). Jag är dock inte lika nära allihopa. Men som sagt var så älskar jag allihopa. Det är dock så att jag har två (ingen favorisering..) som jag är snäppet närmare och som betyder oerhört mycket för mig. Ordet kusin är långt ifrån det ord jag vill använda för dem. Det känns för vardagligt och inte så värdefullt. Dem är så oerhört fina och jag älskar dem massvis. Ni är helt enkelt bäst! :love:

Hinner inte med någon mer, programmet har börjat.. hehe.. uppdaterar listan sen :)
Kommentarer
Postat av: felicia

sv: Okej, kul! Jag ska till bodaborg på söndag annars händer inte så mycket:)

2010-12-08 @ 15:08:18
URL: http://blondiingurka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0