2014-10-26, 14:38

Hej små älsklingar.
 
Igår såg en ut sådär. Det gör en INTE idag om vi säger så:) JAJA. Väntar på att lillasyster ska ringa och berätta att hon är på ingååååående. Hon har uttryckt sig som så "minns inte sist jag träffade min storasyster". HALLÅ ÄR INTE DET DET HEMSKASTE NI HÖRT????? Systrar borde få träffas JÄMT. Eller ja syskon. Familjer. Idag hatar jag den här distansen pga vill bara hänga med mina bästisar och äta MAT och SKVALLRA mmmm. Drömmen<3
 
Jaja??? Igår åkte jag buss till en för mig okänd plats. Ensam och salongsberusad och vilse:) MEN en har ju gått och blivit kung(drottning) på det här med att HITTA. Mmmmm känns så bra att kunna hitta till ställen. Älskar det orimligt mycket????
 
Väl där så hängde jag med fina människor, drack alko, spelade spel och njööööt av tillvaron. Sen bussade vi till KH. Fan fint! 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0