2014-10-24, 19:31

HAHA ok. Sorry för alla mina cirka://// Blir lätt SÅ. Att jag snöar in på ord, ehe. Snart är det ett nytt. VÄNTA NI BARA.
 
HÖRRNI! HELG!!!! Mmmmmm skönt. Fint!
 
Sitter i lillsoffan trött och blöt (som ni ser:)) pga regn/snö/slaskstormen som pågår ute. Trist:/ Men ändååå mys mmm.
 
Har idag gjort följande:
- Kommit sent till dagens gruppövning pga busschauffören sprang ut ur bussen????? När jag kliver in sitter han och skriker i en sorts walkie talkie???? Frågar mig "vad sa han", "eeeeh igen aning"???? Sen springer han alltså ut och återkommer efter fem/sex/sju/åtta/okingenaning minuter??? Vi var redan sena:(
- Suttit i humanisthuset bredvid mina pluggande klassisar och skrattat åt twitter. Samt tjatat på dem om att vi måste fredagsfika. 
- De ville plugga. Så jag gick till emilia.
- "nejnejnej ta bort den från mig" när tehörnan-expediten frågade om jag ville köpa te. MÅSTE STÅ EMOT pga mina skåp innehåller cirka eeenbart te. Ojojoj. Stod emot!!! *klappar mig själv på lillaxeln*
- Fredagsfikat jordens BÄSTA kardemummabulle. Skulle kunna kapa av min vänstra arm för dem där bullarna.
- Ätit lite mat och marinerat kött till veckans söndagsmiddag MED LILLASYSTER.
- Väntar nu på mandyyyyy. Och kanske kicki och hannah. Måste ringa dem:)
 
TREVLIG HELG VÄNNER!!!!!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0