2014-10-23, 21:34

Mmmm. En kan fundera över varför jag envisas med att hålla denna lilla internetdagbok vid liv??? Jo hörrni mina vänner. För det första: hur kul att kolla tillbaka??? Cirka jättekul. Minnas det ljuva livet (haha va). Och nu så att lillmamma (och elin ofc<3) ska hålla koll på mig. Vi pratar ju cirka jämt i tele. Haha ok nä. Hon jobbar cirka jämt. MEN en hinner inte säga allt en vill. Och ja. VARFÖR FRÅGAR NI. Är faktiskt min lilla ensak. Jaja eeeh. Tänkte i alla fall försöka mig på det här med bilder och lite ORDNING på lilljäveln hära. Men eeh jag rekommenderar ingen att hålla andan tills dess att detta händer pga kan lätt utebli. SÅ andas för allt i världen!
Kommentarer
Postat av: Elin Felin

Håller andan och väntar med spänning! Dröjer det för länge får jag syrebrist och dööööör! Fattaru? Cirka....

2014-10-24 @ 07:44:54
Postat av: Mamma

Jamen jag ocksåååååååååååå!!!!

2014-10-24 @ 19:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0