2012-09-23, 01:23

Håller lite smått på att möblera om i mitt rum, ska bland annat ta bort ett skåp. När jag rensade inne i det tidigare idag kom min Lisa hit. Hon berättade hela utlandsresan och jag lyssnade avundsjukt. Vi fikade och hann faktiskt även gå igenom lite plugg. Fin tjej det där, love her. När hon farit agerade vi barnvakt åt mina favoritungar. Sen drog vi oss ner några kvarter, kidsen skulle få sova i sina egna sängar. Nu på kvällningen har jag hängt med Charlotte. Soffhäng med film, gottigheter och massa surr. Perfekt! Älskade vänner, om ni bara visste hur mycket jag tycker om er. 
Nu ska jag sova. Även imorgon ska jag sova ut, länge och väl. Sen ska jag vara aktiv. Har många planer för morgondagen. Sovgott fina ni!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0