2012-10-11, 19:24

Måndag i mitt huvud, och imorgon är det freeedag. Can't believe it. Efter helvetesveckan som segade framåt i snigelfart så har den här rusat förbi. Bra det, för det betyder att lovet närmar sig and I caaaan't wait.
Idag befann jag mig på skolan för första gången på två veckor. Kändes imorse när jag steg upp.. Meeen dagen har ändå varit bra! Smidit planer, hängt med saknade klassisar och sett film. Nu sitter jag och försöker trycka in nk i min alltför sega hjärna. Längtar till imorgon eftermiddag när provet är skrivet och inlämnat. Nästa vecka väntar ett liknande prov, men den dagen den sorgen.
Igår sov Lisa här. Hon har blivit lite av en stammis på mitt golv. Jag gillar det! Medans jag läste engelskabok roade hon sig med min kamera. Och med tanke på bilden hon la upp på mig känner jag att det faktiskt är helt befogat att lägga upp dessa. Fast till skillnad motför hur jag såg ut så är hon ju ganska attraktiv.
Better get back to work now, if I don't want an F on the test tomorrow. Which I really don't.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0