syns i drömmarnas land elin!!


bildbrist

Har suttit heeeela eftermiddagen och skrivit på rapporten. Om man bortser från paltpausen och den där semeelpausen :) Mamma är en klippa och har hjälpt mig otroligt mycket!! Genom hennes utbildning är hon en riktig fena på det här med rapport, så det är ju ett plus :)

Missade dock säsongspreimären av greys, men sånt man får ta.. Får kolla in det senare med andra ord.

Imorgon slutar vi redan innan tolv, tack och lov. Jag och ida stannar nog kvar ett tag i datasalen och skriver på rapporten. Bussen hem går inte förrens 14.15 så det passar ju bra. Förhoppningsvis får jag skicka iväg den imorgon, vore grymt jäkla skönt.

Kram och sovgott!
Kommentarer
Postat av: Elin felin

Sov så gott Amanda!

Hörde att du inte var riktigt nöjd med min kommentar på fejjan igår men jag var precis på väg att stänga ner datorn. Förlåt MIN BÄSTASTE VÄN!

2011-03-17 @ 10:35:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0