2017-05-24, 22:56

 
Ser ni vad dessa bilder föreställer??? Tomma väggar! Kaos! Skruvhål! Inga fönsterlampor!
Massa kartonger!
Bartömning hehe!
 
För hörrni!! Jag ska flytta! Nästa vecka närmare bestämt!!!! På fredag nästa vecka är jag inte längre en Umeåbo. Ojojoj. Efter tre år lämnar jag denna stad. Alltså nu när jag skriver det känns det helt ofattbart?? Ska jag verkligen flytta härifrån. Förstår verkligen inte. Men jo. Det är vad som sker. Precis det jag håller på att göra. Och det känns magiskt.
 
Vet ni vars jag flyttar då? Haha jo det vet ni. Till Piteå såklart! Jag ska flytta ihop!! Bli sambo! I mitten av juni får jag och Jens en kanonlägis i etage på 96kvm med två uteplatser (en är minimini men ändå heh), en balkong och så. Ser så mycket framemot att spendera sommaren, och livet, i vårt blivande hem. Längtar massor. Efter att dricka morgonkaffet ute på baksidan, plantera och påta med växter, bjuda personer jag gillar på mat och vin, hänga i soffan, inreda. Definitivt ser jag framemot att slippa pendla mellan mina städer. Men allra mest ser jag såklart framemot att dela min vardag med min kille. Det är det bästa och finaste.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0