2017-05-24, 21:42

Hej igen gullisar!! Två dagar i rad, wihoooo! Detta ovan är vad jag gjort idag, eller ja nästan i alla fall hehe, förutom att jag inte druckit en enda kopp kaffe??? Jobbat hela dagen. Lång och rätt tung dag. Men fint ändå att omringa sig med barn. Varit ute i solen rätt mycket också vilket alltid är ett plus med mitt yrke. Det största plusset är dock när ens elever kommer fram till en och kramar en hårt eller anförtror sig åt en.
Men som sagt, en rääääätt tung dag. Efter jobbet for jag och pantade tusen flaskor och burkar. Och köpte sen glass och sushi ("ät snarast"-sushi på Ica dvs kostade 20spänn och smakade som det också:):):):) /mvh lyxliraren) som jag åt i sängen framför "Girlboss" som nu är slut:/// Ändå nice serie juuu! Älskar driftiga tjejer.
Påtal om driftiga tjejer *smooth övergång* SÅ var jag och lyssnade på favoriten Flora igår, som var på biblioteket här i stan och pratade om sitt skrivande, vänskap, sex och syskonrelationer bland annat. Det var fint! Jag är personen till höger i randigt:):)
Pratade några ord med henne och fick en liten signatur i "Stanna" (som sagt, driftiga tjejer är life) som ju är hennes debutroman. Läste den i höstas, så innan den hamnar i min bokhylla ska jag låna ut den till min bokmal till lillasyster tror jag. Men just nu, as we speak, så ligger den nedpackad i en kartong!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0