2017-05-23, 21:50

 
HEJ! Detta trodde ni aldrig va??? Men nu är jag här:):):) *tryin to please my mama* Hänt så mycket i det lilla livet som är mitt sen sist. Vi kan ta allt snart. Men först, HEJ. Kul ändå ju. Catch up (ketchup hehe) känns faktiskt lite svårt pga så lång tid även om den är kort i det stora hela. Slutet av januari till slutet på maj. Insåg precis att det är exakt fyra månader sen sist, på dagen. Den inre klockan levererar.
Cirka såhär såg det ut sist utanför fönstret här på Storgatan. Obs på att mina växter som syns i förgrunden har skjutit i höjden så pass mycket tack vare våren och solens ankomst. Nu är snön där på lillgården putsväckborta och träden ahr små knoppar. Sån fin grej.
 
OK. Det absolut senaste i A.Erikssons liv är att jag idag har hämtat ut en tenta som jag skrev förra veckan. Geografi denna gång. Den gick braaaaa! OCH vet ni vad detta betyder????? Jag behöver aldrig (!!!!!!) mer skriva en sån liten rackare. Om jag ej utbildar mig igen vill säga hehe. Men inte på lärarutbildningen i alla fall. Sån fin grej. När jag hämtat ut den och sett reslutatet skulle jag gå ner för två våningar spiraltrappa, stannade vid trappavsatsen och höll i mig pga var rädd att jag skulle ramla av glädjeruset som gick genom min kropp. Ringde min lillasyster (som synes i bilden ovan) så fort jag kommit ut från byggnaden och lät henne för att dela glädjeruset med henne. Min bästa person alla dagar i veckan är hon!
 
Men nu ska en annan dricka te och sen sova. Jobbar hela dagen imorgon och måste sen plugga (en vecka till sommarlov då också!!!!!!). Sovgott mina skatter!
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0