2017-01-16, 18:38

Dagens humör: Braaa ändå ju! Efter en rätt så (ok en underdrift.......) svajig helg känner jag mig nu som mig själv igen vilket är såååå skönt.
Dagens vill ha: Vill ha massa delar till min nya servis. Men annars är jag så JÄKLA tillfreds i min lägenhet och njuuuuuter av att vara hemma så mycket!!! Vill också ha upp min stringhylla någon gång detta årtionde:):):):) Men ok det jag mest vill ha är väl ändå en sambo.
Dagens bästa: Hmmm oklart. Att jag gjort så vårfint här hemma och haft en så fin dag. 
Dagens längtan: Den kommande semestern<3<3<3
Dagens festligaste: Att käka middag med massa ljus i lägenheten och en stor tulpanbukett på bordet. Också sorgligast pga åt själv med en podd som sällis och ingen god mat. Insåg att jag verkligen inte gillar ädelost, efter att jag gjort en bönpasta med valnötter, svamp och gräddädel... Käkade sen fruktsallad till middag istället:):):):)
Dagens borde: Jag har tänkt träna lite. Men annars så borde jag verkligen ha pluggat mer än jag gjort.... MEN det är en dag imorgon också då det finns alla möjligheter i världen att ta tag i allting hehe.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0