2016-09-22, 15:30

HEJ ni! BIlden ovan visar mig själv i förrgår när jag var mitt inne i terminens första tentaplugg. Skrev den igår, en begreppstenta som jag klarade med en gång. TACK för det livet:):) Tyckte min outfit var väldigt lärig, mmm bra ord jag just myntade:):):) Nämen ser precis ut som urbilden av en lärare tänker jag. Skjorta, stickad tröja över, glasögon och kostymbrallor (som förövrigt ser exakt ut som mjukisbyxor på bilden:):))
Vaknade tidigttidigt i och med tentapluggandet och allt annat plugg som iv har i veckan......... Och hade kvällen innan förberett ett brödbak åh mmmmm så gott. Ett fröbröd, detta om ni vill provaaa. Tips är att göra det! Gjorde dock en liten egen tolkning på det så att det skulle passa till min kosthållning.
Annan grej jag gjort i veckan är att jag följt idol, nåja inte slaviskt, men ändå. Och käkat jättegott ekologiskt godis!! Fick med det i senaste smakboxen och det var asnice! Jag som inte ens gillar godis hehe.
Igår efter tentan lade jag mig här för att fira lite. Sen cyklade jag, Emelie och Amanda iväg på konsert innan vi landade hemma hos mig igen för att kika på Idol.
 
I detta NU dricker jag dagens femte kopp te och ska göra klart lite plugg inför morgondagen. Har pluggat en hel del redan, men vill ha gjort klart söndagens inlämning innan mitt besök kommer hit imorgon tänkte jaaaaag. Har även hunnit styra upp min tvätt och försökt få till min pall som jag håller på att fixa till och lite SÅNT DÄR ni vet. När pluggandet är klart ska jag ratta ihop lite käk och därefter spela theeeee sims hela kvällen hehe. Kanske måste förbi Maxi också pga inte handlat sen förförra tisdagen OPPSIIII....
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0