2016-10-05, 19:01

Hej gullisar!! Nu är jag tillbaka igen:) Läget bakom min dörr är just nu braaaa men SÅ trött och fortfarande väldigt mätt efter dagens middag mmm.
I veckan har jag "Linas matkasse" och idag blev det "Grana padanostekt kyckling med spenatrisotto och ugnsrostade tomater". Vilket var som synes väldigt gott!!
Måndagens middag var dock ännu godare mmmm! Ätit den tre måltider i rad och vill redan laga det igen! "Huevos rancheros med chorizo, koriander och lime". Nästa gång tror jag dock att jag skippar chorizon och vegetarisserar den pga bäst så ju.
I torsdags efter att vi vara klara uppe på uni så styrde jag och Amanda bilen norröver för att ha en mysig helg uppe hos massa favoriter! Käkade färdkost i form av en varmkorv OCH en sandwich med pepparkakssmak, nu är de tillbaka för säsongen ÅH mmm. Min bästa!! Jens köpte en till mig i söndags också mysisen.
I fredags och lördags hängde jag och min favoritkille ute på stugan och mös en himla massa. Så fint att vara där vid havet, grilla mat och bara mysa med tända ljus och brasa, läsa när han vilar middag och ja, bara vara liksom. Bästa grejen verkligen!!! I söndags firade vi ett år tillsammans. Mitt bästa år.
I lördags blev vi lite rastlösa och åkte tillbaka in till stan för att gå på restaurang och dricka vin med massa kompisar. Kalasfint!!
I söndags plockade vi äpplen  och fikade hos min pappa. På kvällen gjorde jag äppeljuice och sen såg vi "The terminal", så mysig film!! På måndagen styrde jag bilen söderut igen, men innan dess hann jag hänga med min morfar en stund och plocka massa grönkål i deras magiska trädgårdsland. Grönkålschips är så gott, så det är massa såna hos mig nu mmm!
Igårkväll såg det ut såhär hemma hos mig, efter en lite halvkass dag så var det fint. Ska nog göra samma ikväll. Koka en stor tekopp och lyssna på Melissa Horn och rita. Så pass mys. Hörs en annan dag:)
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0