2016-11-29, 20:52

Lite saker jag ätit på senaste:):):):):) Varsågod för info:):):):)
Käkade det ovan som energipåfyllning under en planerings-session under praktiken.
Fiiiiiika på praktiken oh mmmmmm.
Åt porchetta, klyftpotatis, sallad och bea med mina favoritpersoner = pojkvän och bästis! ÄLSKAR att hänga med de två!!!!!
Gjorde köttbullar på älgfärs som jag kokade i en tomatsås och käkade med pasta, sallad, stekt majs, bönröra. Mmmmm gott. Har kvar köttbullar i frysen:):):):)
Gjorde en sallad till middag när jag handlat massa goooooda grejer. Mmmm!
Frukost på sängen. ÄLSKAR oatlys chokladdryck SÅ mycket!!!!!
ÄGGMACKOR!!! Min senaste hang-up. Alltså denna gudagåva. Med skål med smoothie, avokadomackor och te.
Jag och Jens gjorde lågtempad älgfransyska och åt med rödvinssås, blomkålsmos och sallad mmmm. Hade även julpyntat denna dag, som synes:):):)
Lågtempad lax!!!!! Har revolutionerat mina laxmåltider. Kör ugnen på 90grader och laxbitarna i cirka tjugofem minuter, innertemp ska vara 50grader. Sån DRÖM. Åt detta med blomkålskräm, marinerd gurka och rådressad sallad mmmmmm. DET VAR GOTT!!!!
Tentapluggade med en tekanna och en bagel med hummus. Alltså hummus!! Det borde finnas överallt jämt.
Ännu mer äggmackor:):):):)
Lime- och svarpepparchips, lite vin, hallonvatten och en bok. Medan jag väntade på min kille. Sånt mys.
Kokade soppa på massa godsaker mmm.
Ovan nämnda soppa mmmmmmm.
Första kaffekoppen på fleeeeeeera veckor. Så gott. Med skummad havremjölk och pepparkakor. 
Sushi med tjejerna förra veckan. Drömgott med sushi ju.
Ännu mer lågtempad lax mmmm. SÅ gott med sesamfrön på lax också!! Gjorde en jättegod sallad på grönkål, polkabetor, selleri, clementiner och en härlig dressing med clementinjuice, vitvinsvinäger, olivolja, ingefära, salt och peppar. Det var gott!
Min senaste frukostfavorit!!! Havregrynsgröt med linfrön, gurkmeja, ingefära, kanel och kardemumma. Plus mitt egna äppelmos.
I torsdags lagade jag och tjejerna langos hos Azi! Jag gjorde en formad som ett hjärta pga romantisk av mig:):):):)
Alltså HALLÅ vad polkabetor var den rotfrukt som vann genlotteriet!!!!
Detta var min middag idag:):) Lite grekisk pytt-style över det hela, på det ovan + fläskkarré från helgen som jag marinerat. Och en sallad på tomat, grönkål, spenat och selleri, samt dijondressing. Mmmm det var nice.
Kommentarer
Postat av: Amanda Jona [SPONTAN]

Blev verkligen så hungrig av det här inlägget, haha!

Svar: Haha jaaa det kan nog ha den inverkan hehe!
Amanda Eriksson

2016-11-30 @ 01:13:29
URL: http://spontan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0