2016-03-21, 13:48

HEJHEJ!! Jag sitter as we speak på mossisen och njuuuuter av sällskapet av min vovve, solen och kaffekoppen brevid mig. Ska färdigställa lite plugg och sen bara njuuuuuta av påskledigheten!! (plus de två 300+sidors böckerna som ska läsas, MEN ska ej tänka på detta nu hehe)
 
Hörrni livet rullar påååå. Som bilden ovan skvallarar om så var mina päron ner förra helgen!! SÅ fint med besök av de tu. Favvisar. Vi åt massa gott, surrade, skrattade, grät haha. Och jag och Håkan (främst han hehe) fixade massa i min lägis. BÄSTA!! Känner mig så hemma nu, trivs så himla bra. Älskar min lilla lägenhet så pass mycket.
Nu i helgen kom min pojkvän ner och hängde med mig. SÅ fin helg, längesen vi var bara vi två en hel helg, och framförallt längesen detta hände i min stad och lägenhet. Så det var FINT. Vi gjorde inte mycket för världen vilket var så skönt. Satt ute på balkongen, skruvade upp två hyllor, lagade god mat, var en sväng på IKEA och lite sånt där. 
Har hängt med mina kompisar också sen sist. Fyllt år!! Bästa ju. Varit i Kåbdalis! Pluggat. Lagat mat mmm. OCH sånt där ni vet! Livet helt enkelt. HÄR kommer lite bilder varsågod för det.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0