2014-01-28, 23:15

Helloooo!!
 
Läget fan?? Här är läget fan (sagt att jag ska sluta svära..... gått JÄVLIGT bra hittills) asbra. ASBRA you guys (and girls). Mår sådär fruktansvärt bra att det liksom inte finns. Mått så bra på senaste (att jag grät över disken i fredags kan vi ju glömma hehe.........). LYCKAN. Halleluja! 
NÄMEN bara kolla på alla versaler jag använder. Ett bevis i sig ju.
 
Har i varje faaaaall tillbringat dagen på jobbet med kidsen. Hängt med mormor. Lagat och käkat middag med två tjejor. Snackat skit hos mamma med soffsi (och mami). Bakat, fikat. Skvallrat hihi. Sånt där man bör göra på tisdagar helt enkelt.
 
Tack livet alltså. 
Annars så hänger jag mest i skogarna. Eller med fina människor. Det är nice att kramas och kolla på film.
 
Nu ska jag sova. Imorgon ska jag läsa samma bok 492156546 gånger. Jag ska säga "nej sitt ordentligt på stolen, ner med benen och vänd dig mot bordet". Jag ska åka madrass och torka snoriga kalla näsor. Dansa till Astrid Lindgrens favoriter. Ska med andra ord JOBBA. Fint ju.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0