2014-01-13, 22:28

HejhejHEJ vänner. Här står jag i minitoan min och vinkar som om jag inte gjort annat. Men vet ni det HAR jag faktiskt.
 
Som idag till exempel så har jag slagit alla mina sovrekord jag någonsin haft, jag har jobbat stängning på förskolan, lagat + ätit middag, diskat, sett en film, duschat osvosv.
 
HEJ vilket intressant liv jag lever. Är dock jävligt lycklig ändå så det är fett NICE. Livet alltså.
I lördags sov jag hos kusinen så började gårdagen med mina favoritbarn. Det var mysmysmysmys. Sen skyndade jag mig hem och duschade för att sen åka på 20årskalas. Och så var årets födelsedagssäsong igång. Nästa vecka väntar ytterliggare tre stycken. Kalas(hehe)bra ju!!
 
Så fort nyheterna är slut så ska jag sova. *crazy girl* SÅ sovgott friendz.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0