2014-01-10, 17:26

Okej, blev less choklad efter två stackars praliner igår. Tog mig inte ens till de gömda favoriterna. Gav mig istället på hårdmackor med skagen och köttbullar. MUMS. Plus en mugg mjölk. Kalasbra ju!! Tog till och med en *poetisk bild* som jag redigerat i min nynedladdade app. Ja, se dagens teknik alltså.
Kallar bilden för "torsdagsmys med guldkant"
 
Efter uppkäkandet av godakerna så la jag mig att sova MEN lider ju av fullkomligt sinnessjuka insomninssvårigheter. Sååå hann göra allt från att läsa inredningstidningar till att städa badkaret (???). Hade planer på en låååång natt fylld av sömn eftersom att jag skulle spendera dagen på dagge. Vill ju att kollegorna ska se mig som det pedagogiskt proffs jag är.
 
Förberedde mig inför förskoledagen på följande sätt:
1. måla naglarna.
2. ta fram färgglada sockar.
3. packa med utekläder + banan i min kånken (haha)
4. fylla i min kalender med alla kommande arbetspass
5. somna strax efter två.
 
Jävligt bra ju. 
Kallar den lite skevt för "hand + säng"

JAJA. Ska äta nå middag nu. Och sluta svamla.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0