2014-01-02, 16:34

Nytt år mina vänner. Nytt år nya möjligheter blablablabla. För det är sånt man ska skriva nu va?? Men I refuse. SÅÅÅ vill ni läsa sånt, feel free to leave.

Hade i alla fall ett fint nyår. Fick fira det med massa fina människor. Först gomiddag med den finaste tjejen jag vet. Sen massa drinkar, lekar och skålar med fina peeeeeps. La mig att sova först efter att mitt första larm hade ringt (glömmer alltid att stänga av deeeeee) i en säng med fem andra pers. Det var nice.
 
Kom hem ändå gode pigg med tanke på sömnbristen. Mötte upp mina bästa kandabor och visade de hur jag bor numera. Vi drack kaffe och pratade jobb, resor och minnen. Det var fint. Sen sov jag djupt på soffan (soffan där alltså - livsfarlig!!) innan jag köpte massa onyttigt med min favorit.
Idag ska jag spendera kvällen med massa favoriter. Käka mat, dela ut presenter, skratta, prata, kramas, dricka te och äta choklad. KALASBRA ju.
 
Ska lägga mig tidigt också. Börjar jobba sju imorgon. NÄR hände det sist??? Lär bli en kamp. Brukar somna då typ hehe. Nämen det blir braaaaa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0