2013-09-18, 20:02

Hej vänneeeeeeeeeer. Hejhej.
 
Idag har jag varvat städning och tvättning med organisering av skåpar. Har även flyttat om lite bland ljuslyktor och blommor osvosv. Har hunnit med en hel massa! Det var nice.
 
Nu är alla femtioelva ljus tända och håkan och melissa turas om att sjunga. Det känns fint. Hösten är fin. Finast av allt, tycker jag.
 
Mikaela var hit och hälsade på mig idag. Det var oerhört efterlängtat. Och mysigt. Vi pratade och pratade. Hade dukat upp med lite fika och te. Men mest pratade vi. Det var skönt. Munnen bara for av farten. Hann inte riktigt vara med så hade jag yttrat saker som jag knappt erkänt för mig själv. Det var skönt. Att få det sagt liksom.
 
Hon är fin på många sätt den där tjejen. Gillar henne. Helt enkelt.
 
Nu ska jag bre på denna höstidyll än mer. Med en tekopp. Såklart.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0