2013-10-27, 20:47

Hej hörrni!
 
Tänkte våga mig på ett sånt där riktigt inlägg. Minns ni de? Knappt. Och jag förstår er! Men ägnar min tid åt annat nuförtiden. Läste faktist lite i arkivet här på bloggisen igår. Och det är ju kul att kolla tillbaka. Mest för mig, kanske inte så exciting för andra (eller ja mamma njuter kanske, but she's my mama). Insåg dock att jag mest skrev här för att slippa plugga hehe. Det slutade ju dock ändå gode bra det där med pluggeriet.
 
Påtal om plugg så är jag så ofattbart taggad på att plugga. Vill mest bara gräva ner mig i en bok, skriva en novell eller ha redovisning om något intressant samhällsrelaterat. Det vore nice det. Haha, ojoj. Är oerhört taggad på att plugga vidareeee!
 
Jaja. Vad har hänt hos mig sen sist? Var ju faktiskt ett tag sen. Och ja, inte jättemycket. Har väl mest gjort sammasamma. Men det är ok. Att livet är såhär just nu. Det är väl inte jättesoft att jag kan spendera en hel kväll med att ligga i soffan och gråta. Det är dock väldigt jättesoft att jag kan spendera en hel kväll på nodo med massa tjejer och skratta så att magen värker.
 
Och att jag trivs på jobbet, det vet ni ju redan. Och det där med att jag kan mitt jobb. Att jag vet hur allting går till, känner alla och kan rutinerna. Det är skönt. Även fast jag gärna blir lite utmanad så kan det vara skönt att bara veta, kunna och inte behöva fundera eller fråga.
 
Jag mår som bäst när jag har Nella här hos mig. När ljusen lyser och hon ligger i min famn. Fast ni kan nog mina rutiner vid det här laget. Te, musik, ljus och hund. That's me.
 
Ojoj. Lyckades få ihop en hel vägg av text nu. Men ni känner ju mig. Skriva är fint. Finast kanske.
 
Ska baka knäckebröd nu. Sen kommer Lisa hit, då ska vi kramas.
Med det sagt, byebye.
Kommentarer
Postat av: Mamma

Jaa, din mamma finner stort nöje att läsa. Oavsett om det är bakåt eller framåt<3

2013-10-27 @ 22:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0