2013-11-28, 17:42

Hej på er! Här sitter jag vinkar. Nä ok, bilden är tagen för x antal timmar sen - är svart som natten ute nu. Men jaja. Petitesser.
 
Vad jag gör nuu?? Ligger under en filt i sängen och samlar kraft för att gå ut i kylan. Min morbror fyller år idag så ska på kalas. Underbart ju.
 
Annars händer det inte så mycket. Igår gjorde jag pulled pork som inmundigades (ok, bara hemtjänstisarna mina fattar skämtet) med massa människor som jag tycker så fruktansvärt mycket om. Det var mysigt, riktigt mysigt. En kväll med massa skratt, prat och mat. Så där som det ska vara liksom.
 
Imorgon ska jag jobba hela dagen och sen ska jag dansadansa och dricka drinkar med massa snygga tjejer. Blir kanonbra.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0