2013-11-11, 16:16

Tjenatjena mittbena. Mittbenor......
 
Läget? Jag mår bra. Bra, och lite snuvig. MEN är ju vinter, så det är väl alla numera.
 
I övrigt rullar livet på. Om än lite sakta, meeeeen bättre att ingenting händer än någonting hemskt. *Tryin' to stay positive* Hänger fortfarande mest med vänner. Tur att många av de är arbetslösa så vi kan klättra på väggarna tillsammans! Jobben börjar dock sakta men säkert rulla in för mig. Det äger.
 
Jag ska faktiskt strax rulla iväg på jobb och enligt rykten så serveras det palt. Vilket jag inte tackar nej till! Palt är livet liksom. Har ju faktiskt nytt jobb. Det är soft:) Ska mysa med kids. Och OJ som det gav mig en lyckoklump i magen. Det finaste av allt är ju barn.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0