2013-05-02, 19:16

När jag får höra att min lilla tjej säger att hon älskar mig.
När min tekopp blivit sådär perfekt, som den blir ibland.
När han lägger sig näranära.
När bortflugna kommer tillbaka och kramas så att glaset nästan åker i backen.
När lillasyster tittar på mig och säger "du är min favoritperson".
När snön smälter och cykeln får komma fram.
När jag får krama på min morfar.
När en låt säger precis allt jag känner, just då.
När jag blir pussad på pannan.
När jag vaknar av att tandläkaren ringer med glada tanställningsborttagningsbesked.
När mamma håller om mig för att jag gråter så att jag skakar.
När jag dansar bugg med min pappa.
När jag skrattar så magen värker med fina vänner.
 
Finaste stunderna. Värdefullaste stunderna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0