2013-03-16, 22:49

Se där. Nästan två veckor har gått sen sist. Förstår om ni gråter blod. Men sörj ej. För jag är vid liv! Sing halleluja.
 
Vad jag har gjort sen sist är ni säkert nyfikna på. Men vet ni vad vänner. Det är alltför mycket för att skrivas här. *Busybusy girlllllll* Har knappt haft en lugn stund känns det som. Förrens nu. Åh du ljuva lördag. Du ljuva lugna helg.
Har firat det hela på bästa sätt, en låååång, varm och sköööön dusch följt av en kopp grönt te meeed honung och citron. Det ni. Kallar det lördagslyx så det sjunger om det. Plus massa good music och en och annan podcast. Bland annat filip och fredriks (of course), där ingen mindre än håkaaaaan faktiskt är med och hela baletten avslutas med hans nya singel. Det var nice.
 
Vet ni. Nu ids inte jag hänga här nå meeer. Ska läsa och sen sova. (Crazycrazy saturday) Ska faktiskt kunna vara pedagogisk och duktig imorgon. Då jag ju håller i en matlagningskurs i helgennnn. Det e nice. Kidsen är snälla och jag vill bara flytta in med dem i köket dära. Där kan vi käka och må. 
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0